2012. január 26., csütörtök

Káposztás spagetti

 
A maradék felhasználás jegyében készült ez az étel. Maradt egy adag téli káposztasaláta előző napról.
Tésztás ételre vágytam, gondoltam ezt is felhasználom hozzá. Így aztán néhány perc alatt készen lett az ebédem, ami mindkét nagy kedvencemet tartalmazta, a tésztát és a káposztát. Tulajdonképpen ez is egyfajta káposztás tészta:) Persze kicsit más módon, és más ízben, mint a hagyományosnak mondható:)Szép színét a cékla adja:)

Hozzávalók:
Itt
Ennek a mennyiségnek kb. fele a maradék.

Kevés olivaolajon a hozzávalókat serpenyőben néhány perc alatt megsütöttem. Időnként megkevertem.A végén hozzáadtam 2 evőkanálnyi sűrű házi tejszínt. Frissen őrölt borsot még szórtam rá egy keveset.
Ezalatt sós vízben spagettit főztem, és a káposztás ragut a tésztára halmoztam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése