2013. március 8., péntek

Káposztás tészta



Kedvenc étele mindenkinek van. Nyilván többféle is. De biztos van az,  ami olyan igazán, olyan nagyon kedvenc, amit - néha az ember úgy érzi - akár naponta is meg tudna enni. Na nálam az egyik ilyen a káposztás tészta. Megvallom, még nem próbáltam több napon keresztül fogyasztani, de valójában el tudnám képzelni. Lehet egyszer ki kéne próbálni? :))) Addig is, akkor  jöjjön egyik  kedvelt tésztám, és hozzá az én receptem.



50 dkg reszelt fejeskáposzta
1,5 tk só
frissen őrölt bors
3 ek olaj

házi tészta


A reszelt káposztát megsóztam és a tálban állni hagytam 20 percig. Ezután a levét kifacsartam, majd a felhevített olajban pirítani kezdtem. Takaréklángon, lefedve időnként megkeverve aranybarnára sütöttem kb. 45 perc alatt. A tésztát sós vízben kifőztem, és elkevertem a megpirított káposztával. Frissen őrölt borssal alaposan megszórva fogyasztottam kedvenc ételemet.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése