2012. június 25., hétfő

Káposztás krumplis lepény



Miután 1 tepsi krumplis pogácsa készült, maradt ki némi tészta, amit a hűtőben tároltam és másnap pirítottam egy kevés káposztát. Így  készült el a  káposztás lepény.

Fél kg káposztát  lereszeltem, megsóztam. Egy ideig állni hagytam, majd a levét kinyomkodtam. Olajon aranysárgára pirítottam, borssal megszórtam. A burgonyás tésztát kinyújtottam fél cm vastagra és rákentem a kihűlt káposztát. Feltekertem, és a rudat 4-5 cm széles darabokra vágtam. Tetejüket megkentem tejföllel és 200 fokra előmelegített sütőben 20-25 perc alatt megsütöttem. A tejföltől   finoman lágy lett a lepények teteje.








6 megjegyzés:

  1. Teljesen jó! Meg is enném..))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik, ki fogom próbálni :-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik, ki fogom próbálni :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdemes mert egyszerű és finom:) Főleg olyan káposztakedvelőknek, mint amilyen én is vagyok.

      Törlés
  4. Juj de jó! Nagyon örülök neki:)))
    Köszönöm szépen:)

    VálaszTörlés