2013. március 18., hétfő

Sajtos pogácsa




A jól bevált pogácsa receptet használtam most is. Ez alaprecept nálam. Ebből készül a sajtos roló tésztája, sajtos rúd, de még húst is szoktam csomagolni ebbe a tésztába. Hűtőben tárolható 1-2 napig. Mindig frissen sütök annyit, amennyit fogyasztunk.
Csupán annyival turbóztam kicsit, hogy több sajtot használtam, illetve a hajtogatott tésztába is került most sajt.


Hozzávalók a pogácsához itt.

Ezenkívül most, még 20 dkg reszelt sajt.

Sütés előtt a tésztát kinyújtottam ujjnyi vastagra.  Megszórtam a reszelt sajt 3/4 részével.  Jól lenyomogattam a sajtot, majd a tésztát alulról,felülről,oldalról hajtogattam.  Ismét kinyújtottam másfél ujjnyira, és kiszaggattam. A pogácsák tetejét vízzel elkevert tojássárgájával megkentem.  A maradék reszelt sajttal megszórtam. Addig pihentek a tepsin, amíg a sütő 190 C-ra melegedett. 25 perc alatt megsültek.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése