2013. október 21., hétfő

Padlizsános tészta





Nagy kedvenc a sült padlizsán, tésztát naponta tudnék enni. Egy- két apróságon kívül más nem is kell e remek tésztaétel gyors elkészítéséhez.Így finom a maga nemes egyszerűségében.

1 db közepes padlizsán- kb. 25 dkg
15 dkg tagliatelle tészta
2 ek extraszűz olivaolaj
2 gerezd fokhagyma

frissen őrölt bors
néhány friss bazsalikomlevél
napraforgó étolaj a padlizsán sütéséhez



A padlizsánt meghámoztam, és kisebb, nagyjából egyforma darabokra vágtam. Sóztam, és lefedve állni hagytam fél órát. Levét alaposan lecsöpögtettem. Bő forró olajban aranybarnára sütöttem. Közben a tésztát kifőztem. Serpenyőben az olivaolajon enyhén megfuttattam a reszelt fokhagymát, vigyázva, hogy ne süljön meg nagyon. Hozzáadtam a leszűrt tésztát, óvatosan elkevertem villával.Ezután jöttek a forró padlizsánok, frissen őrölt bors, néhány friss bazsalikom levél.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése