2014. március 14., péntek

Brokkolis tészta



Ismét egy kedvenc, méghozzá tészta:)Mintha káposztás tészta készülne. Valójában az íze is eléggé közelít felé.Brokkolit szeretem, annál jobban csak a tésztát. Nos akkor rajta, készüljön végre brokkolis tészta is:)


500 gr brokkoli
400 gr széles metélt tészta
2 ek kacsazsír
2 tk só
frissen őrölt bors

A brokkolit a hagymavágó nagy konyhai késemmel apróra vágtam.Sózás után kacsazsíron lassú tűzön, először még lefedve, 40 perc alatt megpirítottam.Közben a tésztát sós vízben kifőztem.Ezután már csak összeforgattam a két finomságot, melyet igazából önmagában is képes lennék elfogyasztani:D Nagyszerű tésztás brokkolis ételt tálaltam magamnak. Lehet, hogy elfoglalja a helyet a káposztás tészta előtt?:) Kedvenc lett, az biztos!


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése