2012. december 7., péntek

Tejszínes cukkinis spagetti


Ha péntek, akkor tészta. No azért nem mindig, de bizony hagyomány lett nálunk, hogy legtöbbször valamiféle tésztás étel kerül ilyenkor az asztalra. Ma a mélyhűtőből előkerült cukkini adta az ebéd alapját. A nyári cukkinidömping idején eltett reszelt cukkiniből gyors, finom eledel kerekedett végül.Van már a blogon cukkinis tészta recept, ezt tényleg csak egy kicsit  gondoltam tovább, és egy más ízvilág került a tányérba. Most nem saját házi tésztát használtam, hanem teljes kiőrlésű lisztből készült spagettit főztem a lepirított cukkinihez.





A meglévő recept alapján tehát elkészítettem a cukkinis tésztát. A kifőtt spagettit elkevertem a pirított cukkinivel, hozzáadtam 3 gerezd reszelt fokhagymát és egy kevés tejszínt. Éppen csak annyit, hogy krémes legyen. Jól átforrósítottam. Fogyasztáskor még frissen őrölt bors ment a tetejére.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése